Essence Stampy Set

Mijn nails designs maak ik altijd met de Essence stampy set, teminste als ik de stempelset gebruik want ik stempel opzich niet heel vaak...
De Essence stampy set is een goedkopere versie van Konad, dus de kwaliteit is ook slechter.
Maar wil je het gewoon een keer uitproberen of gebruik je het niet zo vaak (zoals ik) dan is dit een prima setje!

dit is het setje die je sowiso moet kopen als je het wil gebruiken, deze bevat het stempelkussentje, de schraper en 1 image plate

Als de stampy set bevalt kun je als je wil nog andere image plates los bijkopen...

Natuurlijk is de image plate van essence slechtere kwaliteit als van Konad, maar als je naar de prijs kijkt is het zeker een aan rader!

Essence Stampy Set: €2.99
Essence Image Plate (per stuk) : €1,50

1 opmerking:

  1. Heey,

    Ik zit bij Quinty in de klas, en ik vroeg me af hoe duur je bent voor op alle vingers een panterprint?? Laat Quinty anders dat maar weten en die verteld het dan wel aan mij...

    Groetjes, Megan

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects