Butgetproof shoppen bij Action

Ik kreeg een vraag van een bezoekster of er nagellak bij de action te koop is..
En ja dat is er zeker!
We zijn wel van de Action gewend dat ze daar over het algemeen goedkopen producten verkopen..
Maar zo'n goedkopen beautyspulletjes had ik echt niet verwacht!
En dan zou je denken dat de kwaliteit niets waard is maar dat valt reuze mee, ik ben heel tevreden over de nagellak die ik daar geshopt heb!


Dit is de nagellak die bij de Action verkocht wordt:








(Dit zijn niet alle kleurtjes die er zijn,er zijn er nog meer, het licht aan de action bij jou in de buurt welke kleurtjes er in het schap liggen. Wil je een speciale kleur zien en staat hij er hierboven niet bij? reageer dan even hieronder bij de comments en ik zorg voor de fotos)


Het merk 'MAX nails' in deze lijn zitten meer wat kleurtjes die je altijd kan dragen.
Ze verkopen ook een base- en topcoat zoals je links boven op de foto ziet.





zo ziet het kwastje eruit, de haren staan wat uitelkaar maar wat wil je ook voor die prijs?!


Er zijn ook andere bijzondere lakjes te vinden in het assortiment het licht aan jou filliaal. Het is lastig zoeken, maar na veel 'grabbelwerk' vind je uiteindelijk een leuk lakje die je wil hebben. Voor een prijs van 0,49 cent per stuk  (!) laat je deze immers toch niet liggen?!



Pluspunten



♥ Goedkoop
♥ goede dekking (voornamelijk bij donkere kleuren)
♥ aparte kleurtjes






Minpunten

- De kleurtjes zijn moeilijk te vinden
- De lakjes liggen letterlijk voor het grabbelen, meschien licht er achteraan wel een leuke kleur maar die kan je dan niet zien. Op een erg slordige en onoverzichtelijke manier bij elkaar gegooit.
- Niet alle lakjes dekken even goed (voornamelijk de lichte kleurtjes)




Maar goed wat wil je nog voor die prijs ( 0,49!), ik zou zeker meer van deze lakjes gaan kopen in de toekomst...




Hebben jullie lakjes van de action?
Wat vinden jullie ervan?




3 opmerkingen:

  1. Super bedankt dat je ff wilde zeggen wat dr bij de action te koop is, want k mag niet echt dure nagellak ofzo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ik vindt ze ook heel erg fijn en vooral goedkoop!!
    xxlisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er ook twee lakjes van, de ene vind ik fijn maar de andere niet. Maar ach, 50 cent is echt niets en dat is de gok wel waard.

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects