Verzorgde nagels met Bio-Oil


Ik heb thuis al een tijdje Bio-Oil staan. Misschien hebben jullie er wel eens van gehoord? ....


Bio-Oil is een olie die ervoor zorgt dat littekens, huidstriemen ,pigmentvlekken minder worden en zelfs kunnen verdwijnen!
Ook zou het een verouderde huid en uitgedroogde huid tegen moeten gaan...
Vooral dat laatste sprak mij aan omdat ik namelijk last heb van splijtende nagels zoals velen, dan zijn namelijk je nagels erg droog.
Dus ik ging het eens testen, elke avond voor het slapen masseerde ik de olie op mijn nagels en in mijn nagel riemen.
En wat blijkt.. het is een wonder middel tegen splijtende nagels en uitgedroogde nagel riemen!



 Ik ben echt helemaal weg van dit product wat geweldig!
Mijn nagels slijten nu veel minder snel en zelf gewoon bijna niet, ook mijn nagel riemen zien er nu veel verzorger uit nu en ik heb hem ook als handcrème gebruikt en mijn handen voelen gelijk ook een stuk zachter!



Ik zou dit product echt aan iedereen kunnen aanraden.
Bio-Oil is te koop bij drogisterijen en kost € 11,95
Dat is natuurlijk niet heel goedkoop, maar het is een keer goed inversteren maar dan heb je ook een product dat echt werkt.
En aangezien je Bio-Oil ook op meer dan 100 andere manieren gebruikt kan worden voor boydlotion enz. en je er lang mee kan doen is het zeker z'n geld wel waart.













Hebben jullie ook Bio-Oil?
Wat zijn jullie ervaringen ermee?

2 opmerkingen:

  1. Hey,
    Ik heb hele goede ervaringen met bio-oil.
    Het werkt prima tegen een droge huid! Knapt er echt van op. En wat een goede tip om er ook je nagels mee te verzorgen.
    groetjes een fan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja he , ik kreeg in een keer een helder moment haha ;)

      Verwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects