Essence LE Season of Extremes


Bij de meeste liggen ze al in de schappen, de prachtige lakjes van de nieuwe LE van Essence: Season of Extremes.
Het leuke aan deze LE is dat er veel felle kleurtjes maar ook veel nude bij zitten zodat je lekker kunt afwisselen (:




 01 Little Miss Bright, 02 On The Bright Side, 03 Pimp My Bright, 04 Bright Alert!




05 Nude or What?, 06 The Nude The Better, 07 Nude Rules! and 08 Did Someone Say Nude?

Deze lakjes kosten allemaal €1,79



01 It’s Two Bright, 02 Brightsmates, 03 We Are All Bright



04 Just The Nude of Us, 05 Team Nude and 06 My Best Nude Friends And Me

Deze lakjes kosten € 2,79


Ik vind dit echt een heel geslaagde LE, juist omdat de felle kleurtjes met de nude gecombineerd wordt.

Wat vinden jullie van deze LE?

4 opmerkingen:

  1. Het is een mooie collectie.
    P.s. ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad, vind het ook een mooie collectie ! Maar ik heb net nog 2 van de lakjes van de vorige collectie gekocht dus ga ik me nu eventjes inhouden hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hier een duo lak en een paarse lak van gekocht, maar vind de kwaliteit niet zo goed..

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects