Nieuwe Header & Layout!

Ik had al een tijdje plannen om mijn site eens even helemaal te veranderen, om het iets vrolijker te maken voor het zomer seizoen nu.

Ik vind het er super leuk uitzien, weer eens wat anders en leuk voor het warme weer nu (:
Het kan zijn dat er komende dagen nog wat kleine dingetjes veranderen omdat ik er dan toch niet helemaal tevreden over ben (zo ben ik hihi) maar dit is hoe het er sowiso uit komt te zien.

Wat vinden jullie ervan?

Liefs!

Follow All Beauty for You

4 opmerkingen:

  1. Hi Lisa! I like the new layout and header, well done!:) Kisses!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wauw! Leuke header + lay-out! Heerlijk vrolijk, zomers en heel vrolijk vergeleken met wat je had. :D

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects