Review: Rene Furterer Shampoo,Conditioner en Serum

In dit artikel liet ik jullie zien dat ik van de online apotheek Farmaline producten mocht reviewen voor jullie.
In deze review gaat over de producten van Rene Furterer namelijk een Shampoo, Conditioner en een Serum.





Naturia Shampoo


Als eerste laat ik jullie de Naturia Shampoo zien. De shampoo ruikt kruidig, je moet er van houden maar ik vind het lekker ruiken. De structuur van de shampoo is vrij vloeibaar en de kleur is doorzichtig. Het enige nadeel van deze shampoo vind ik dat hij niet schuimt, wat bij mij het idee wekt dat mijn haar na het uitspoelen nog niet helemaal schoon is. Dit is natuurlijk persoonlijk, misschien dat jij dat helemaal geen probleem vindt. Het voordeel van een niet-schuimende shampoo is wel dat er geen troep aan ingrediënten inzitten die ervoor zorgen dat het gaat schuimen.
De Rene Furterer Naturia Shampoo is hier verkrijgbaar en kost normaal 13,90 euro maar met 10% korting kost hij nu 12,51 euro voor 250 ml.
















Floravanti Conditioner



















Over deze Conditioner ben ik heel tevreden. Hij ruikt ook kruidig net als de shampoo maar dan toch iets zoeter. Mijn haar voelde heerlijk zacht toen ik mijn haar uitgespoeld had en ook had ik minder last van klitten. Dit is wat Farmaline zegt over deze conditioner:

''Fioravanti Alcoholaat is een oude bereiding die traditioneel gebruikt werd om het haar te doen glanzen. Het wordt hier gecombineerd met Acerolafruitzuur, afkomstig van een kleine Chileense kers die zeer rijk is aan vitamine C. Dit plantaardige extract wordt in het hele Fioravanti gamma gebruikt, en heeft alle kracht uit de natuur in zich om uw haar weer glanzend en schitterend te maken. De glansazijn is bestemd voor dof haar. De actieve betanddelen strijken de haarschubben weer glad en vergemakkelijken het ontwarren. Doordat kalkresten verwijderd zijn, wordt uw haar weer glanzend, schitterend en soepel.''

De Fioravanti Conditioner is hier te vinden kost normaal 18,65 euro maar omdat je nu 10% korting krijgt kost deze nu 16,70 euro voor een 250 ml flacon.






Carthame Moisturizing Conditioner.



















En als laatste laat ik jullie deze conditioner zien. Het is eigenlijk een soort serum wat je in handdoek-droog haar smeert. Maar het speciale aan dit product is dat je het dagelijks kan gebruiken zonder dat je haar er vet van wordt, heel handig. Je stopt gewoon de tube in je tas en als je weer last hebt van je droge haar verdeel je een beetje van dit spul erdoor en je spoelt het product dus niet uit. Ook over dit product ben ik heel tevreden. Ik merk dat mijn haar niet meer zo droog aanvoelt en niet meer zo statisch is. Wat Farmaline over dit product zegt:

''Optimaal hydraterende crème voor dagelijks gebruik. De Carthame crème de jour hydratante bevat twee werkzame stoffen om droog haar dag na dag mooier en zachter te maken: Saffloerolie en CImentrio. Het haar is onmiddellijk gehydrateerd. Een heerlijk smeltende textuur die het haar zacht, soepel en luchtig maakt.''

Dit product is ook hier te koop op de site van Farmaline. De prijs is normaal 18,25 euro, maar met de 10% korting kost deze nu 16,43 euro voor een 75 ml tube.























Over het algemeen ben ik heel tevreden over deze producten en ik zou ze zeker nog een keer kopen. Behalve op de shampoo na, maar dat is persoonlijk ;)

Hebben jullie al ooit eens van het merk Rene Furterer gehoord?

Deze review bevat producten die door een bedrijf naar mij zijn opgestuurd, lees a.u.b even mijn disclaimer
Follow All Beauty for You

5 opmerkingen:

  1. I capelli sono sempre un problema!!
    difficile averli belli e perfetti.
    Cmq ottimi prodotti :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, ik kan de foto's niet zien ;(
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De conditioner lijkt me heel fijn, zeker omdat je er minder klitten van krijgt. Dit merk kende ik tot nu toe nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lijkt me echt heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects