Wat vindt jij? Zie je liever tè dikke of tè dunne mensen?



Dit is natuurlijk een lastige vraag, maar wat zie jij liever? Tè dikke mensen die zichzelf volproppen met allerlei ongezonde troep of tè dunne mensen die zichzelf uithongeren? Ik kwam op het idee voor dit artikel omdat ik een keer een programma op tv zag waarbij 2 mensen (een extreem dikke en een extreem magere) gingen ruilen van eetgewoonten. Ze moesten dus elkaars eten opeten. Die personen waren gewoon de twee uiterste van elkaar. Toen begon ik me af te vragen, wat zien mensen nou eigenlijk liever ook al is het allebei niet echt super is om te zien? Ik ben dus benieuwd naar jullie mening.

Te dik...




 vet varken dikzak


..of te dun?

Ik moet er over bij zeggen dat ik geschokt was toen ik deze afbeeldingen ging zoeken. Ik denk dat ik mijn keuze heb gemaakt.




















Mijn mening:
Natuurlijk zie ik liever gezonde mensen maar als ik dan echt moet kiezen zou ik liever dikke mensen zien. Ze hebben dan misschien grote vet rollen hier en daar, maar daar blijft het bij. Bij tè dunne mensen zie je gewoon letterlijk de botten zitten. Ik was echt geschokt.. Nee, ik zie toch liever dikke mensen.

Wat vinden jullie?
Follow All Beauty for You

9 opmerkingen:

  1. Ik word eigenlijk een beetje moe van deze eeuwige discussie. Niet om jou hoor maar deze discussie word al jaren gevoerd. Overal waar te voor staat is niet goed.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het allebei erg, maar dikke mensen zie ik dan ook liever ja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. As duas situações estão erradas. Por isso não escolho nenhuma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. liever te dik, te dun vind ik echt heel erg!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie liever gezonde mensen! Het gaat er niet om hoe iemand eruit ziet, maar om de gezondheid van deze persoon. Of iets "lelijk" of "mooi" is vind ik zo'n vermoeiende discussie altijd. Iedereens mening is daar anders over. Mensen zijn tegenwoordig totaal de weg kwijt, het hoort te gaan om de welzijn van een persoon. Tegenwoordig is iedereen dat helaas vergeten en wordt ieder persoon beledigd met z'n gewicht =[.

    xxx Katy ^^!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet het niet. Dat zijn echt wel héééél magere meisjes,... Maar zo dik zou ik toch ook niet willen zijn :s

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I wish I could eat whatever I want without becoming obese .. but since one can not always are on a diet .. but I can not find nice exaggerations .. here no obesity and no anorexia .. we need balance in everything!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I would rather people be their healthy sizes than obsessing over being too thin. And eat healthy and exercise than becoming too obese. It's our duty to take care of our bodies the way they need to be taken care of. Forget being stick thin or whatever else, just be the size your body was meant to be and then you'll always look your best :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind ze allebij eng maar zou toch liever zo dun zijn hoor

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects