Foto artikel: Valentijnsdag!

















Het is bijna zover: valentijnsdag! De dag om samen met je geliefde te zijn en leuke dingen met elkaar te doen. Geen vriendje? No problem! Wat dacht je van een dagje shoppen of een film kijken met je beste vriendin? In dit foto-artikel foto's over valentijnsdag kun je misschien inspiratie op doen als je nog geen idee hebt wat je gaat doen. Of natuurlijk lekker wegzwijmelen en jezelf voorstellen met die jongen die je stiekem wel erg leuk vindt ;) Just go for it!






























Bron foto's: weheartit
Follow All Beauty for You

8 opmerkingen:

  1. Ben dit jaar weer heel benieuwd of ik wat krijg van stille aanbidders haha, denk het niet, jongens van tegenwoordig :-(

    Zullen we elkaar volgen? Ik volg je nu..

    marijnlashkari.blogspot.nl

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die jongens van tegenwoordig zijn niet meer zo nee helaas ;)

      Verwijderen
  2. Romantisch :-) Al ben ik zelf niet zo een Valentijnvierder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een heel lief vriendje, maar valentijnsdag vindt hij maar niks. Maar dat geeft niet, want hij verrast me gewoon het hele jaar door. En dat vind ik stiekem veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects