Binnenkort naar Turkije!


Bij deze wil ik jullie even mededelen dat ik binnenkort naar Turkije ga! Ik heb er super veel zin in, en ik ga er ook echt van genieten. Dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik zo lang weg kan gaan met mijn school.
Ik ga naar een all-inclusief hotel vlakbij het Turkse plaatse Side, ''Side Star Resort''



Hier zie je een paar foto's van ons hotel, het ziet er tot nu toe goed uit!



Als ik weer terug ben komt er een uitgebreid (foto) artikel online!





Zijn jullie al wel eens in turkije geweest?
Hebben jullie misschien tips waar leuke stadjes/markten/bezienswaardigheden zijn?

Helaas weet ik niet zeker of ik in ons hotel internet ga hebben, ik weet dus niet zeker of ik dan tegen die tijd jullie reacties kan beantwoorden. Ik zal mijn best doen om wel voor elkaar te krijgen ;)
Follow All Beauty for You

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ben ooit naar Alanya geweest, maar da's ondertussen al wel een paar jaar geleden. Naar een echte originele Turkse sauna gaan is wel een aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ontzettend leuk! Super leuk ook om daar met school heen te gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat heerlijk zeg! Hier ben ik ook echt aan toe, genieten van het weer en all inclusive dus nergens druk om maken alleen maar relaxen. Ik ben ook eens geweest, zo'n 3 jaar geleden maar wil dit jaar ook weer gaan! Veel plezier en geniet ;) Xx

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects