Stelling van vandaag: Ik zou make-up niet kopen wanneer ik weet dat het merk op dieren test


 Ik zou make-up niet kopen wanneer ik weet dat het merk op dieren test.

Mijn mening: Juist! Als ik zou weten dat een merk op dieren test, zou ik absoluut geen make-up van dat merk kopen. Ik ben sterk tegen dierproeven, ik vind het verschrikkelijk dat onschuldige dieren moeten lijden omdat mensen er mooi uit willen zien. Ik zou gaan voor een ander alternatief (bijvoorbeeld Essence is dierproef vrij)

Ik zag laatst bij the Body shop een bord waar op stond dat dierproeven in Europa afgeschaft zouden zijn. Geweldig nieuws natuurlijk! Alleen ben ik bang dat het dan nog stiekem en illegaal zal gebeuren, maar natuurlijk wel minder dan eerst. Dus laten we hopen dat het echt afgeschaft is.

Maar laten we er bij deze stelling vanuit gaan dat het nog niet gebeurt is, wat zou jij doen?
Follow All Beauty for You

5 opmerkingen:

  1. Ik zou 't niet kopen, er is zoveel goede make-up die niet op dieren testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het helemaal eens met de stelling, ik zou nooit een product kopen die op dieren is getest

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eens! ik zou er geen goed gevoel bij hebben als ik het van mijn product zou weten..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I hope it will be abolished as well, there is no need for it. x

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects