Vaseline Intensive Care Hand & Nail Cream




Een handcream is een must om je handen en nagels in conditie te houden.
Het is daarom belangrijk dat je het zo vaak mogelijk (liefst elke dag) opsmeert.
Vandaag laat ik jullie die van Vaseline zien. Ik heb hem ook getest en dit is wat ik er van vind..





Dit is wat er op de achterkant staat, wat hij belooft
Zachtere handen en 50 % sterkere nagels.

Ik heb hem een tijdje gebruikt, ik merkte al gelijk verschil dat mijn handen zachter aanvoelden.
Maar sterkere nagels?
Ik merkte wel dat mijn nagels er erg van opknapte, maar niet echt 50% sterker ofzo.
Ik denk meer dat dit een soort verkopers praatje is.. Maar meschien als je hem nog langer gebruikt dat het dan wel effect heeft.. Ik zal het jullie nog wel laten weten.



Dit is hoe hij eruit ziet, hij is opzich best dun dus als je perongeluk te veel doet, duurt het wel langer voor hij intrekt..

Maar voor de rest vind ik dit echt een hele fijne handcrème echt een aanrader!

Prijs:

75 ml , €2,49
200 ml , €3,90


Pluspunten:
+ verzorgt goed
+ zorgt ervoor dat je handen niet te droog voelen
+ niet te duur
+ lekker verkoelend dus ook geschrikt voor in de zomer

Minpunten:
- je doet snel te veel (de supstantie is vrij dun)
- als je te veel doet trekt hij niet snel in


Hebben jullie hem ook? en wat vinden jullie van deze handcrème?

3 opmerkingen:

  1. Klinkt erg goed! De prijs valt ook heel erg mee! Ik gebruik zelf een van Arnica!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem weleens gehad en vond hem best fijn en ik merte ook dat het goed was voor mijn nagels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog niet in gebruik gehad, maar lijkt me wel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects