2x Vrijdag Vragen.. Stel de jouwe!


hoe lak ik mijn nagels mooi zonder een veel voor te hoeven betalen, en zonder de hele tijd uit te schieten?
Het komt weleens voor dat je uitschiet en je nagelriemen onder de nagellak zitten. Smeer hier een beetje top coat overheen. Als je dit even laat drogen, zul je zien dat je het er in één keer af kunt halen.
Heb je je vers gelakte nagels gestoten en wil je weer opnieuw beginnen? Niet doen! Er bestaat zoiets als een ‘smudge fixer’, van het merk Orly. Dit kan je op het beschadigde stukje smeren en dan word je nagel weer egaal.
Ook kan je  het beste je nagels voor het lakken glad maken. Want door een gladde nagelplaat kan je de lak beter en gelijkmatiger opbrengen en blijft het beter zitten.

Over dat niet uitschieten: zorg ervoor dat je met allebei je handen ergens op rust. De hand die je lakt, leg je plat neer en met de hand waarmee je lakt steun je met de zijkant op de tafel/je knie (of waar je dan ook lakt). Neem de tijd.

En begin altijd bij je pink en werk dan naar je duim toe, dan heb je sowieso niet het probleem dat je er met je hand in gaat hangen ;)


Als ik mijn nagels heb gelakt zien ze er perfect uit en ik ga pas slapen als ze compleet droog zijn. Toch zie ik dan de volgende ochtend vaak allemaal kleine krasjes op het oppervlak.

Je nagels lijken dan wel droog, maar door de warmte van je bed, en het patroon waarin de lakens urenlang tegen je nagels liggen, worden er toch "patroontjes" gevormd in je nagellak.
Een oplossing kan zijn maar één laag nagellak aan te brengen, en de volgende laag de volgende ochtend, en dan een half uurtje voorzichtig te zijn. Anders tóch vroeger op de avond je nagels lakken!


Succes!

Follow Love 4 Nails by Lisa

3 opmerkingen:

  1. Wat een handig artikel! Ik wist dit helemaal niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uch, dat laatste heb ik altijd, echt altijd, zo hinderlijk! Wel een goede oplossing. :D

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects