Duurste Nagellak ooit!

Maak kennis met de duurste nagellak ter wereld, genaamt Gold Rush van Models Own.
De nagellak ziet eruit als bladgoud, het glinstert, en fonkelt als kleine diamantjes.
Dit flesje, die momenteel te bewonderen en te bestellen is bij Frost in Londen, heeft een prachtig handvat dat met de hand is gemaakt uit goud en heeft een totaal van 1.118 echte diamanten.








Hij is (hou je vast) 100.000 euro!!!
Een ideaal geschenk voor de vrouw die alles al heeft?

Wat vindt jij ervan dat er zulke lakjes zijn?

6 opmerkingen:

  1. Lijkt me echt een prachtig lakje, maar zoveel geld zou ik er nooit voor over hebben ;)
    xoxo
    WeLoveImperfection

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou nooit zoveel geld besteden aan een lakje, x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow. da's duur !
    xx.

    Ps:
    www.bellezaelamoda.blogspot.com <- Mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. woooooooooow. dat is duur. maar wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem niet eens heel erg geweldig, en dat voor die prijs :P

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects