Review: HEMA Terra Bronzing Powder

Vandaag laat ik jullie de Terra Bronzing Powder van HEMA zien.


Ik was al en tijdje opzoek naar een mooie bronzing powder met shimmers erin. Omdat ik al veel matte heb wou ik graag een heel glanzende voor de mooie zomerse dagen. Zodat je in het zonlicht goed de mooie glittertjes kan zien.

Maar toen ik door de HEMA liep viel mijn oog op deze bronzer.
Ik was er heel benieuwd naar dus ik heb 'm meegenomen. Bij deze dus de review.









De verpakking opzich is heel handig. Mooie grote deksel waardoor de poeder niet kan beschadigen.
Persoonlijk vind ik het er ook heel leuk uitzien.



Wat hema over dit product zegt: '' Ook te gebruiken met een droge spons voor een mat effect of met een natte spons voor een glanzend effect''

Dit is weer zo'n Wet  & Dry bronzer, zowel nat als droog te gebruiken dus. Nou ben ik erzelf niet zo'n fan van om met sponzen mijn make-up aan te brengen (natuurlijk kan dit uiteraard ook met een kwast). En en al helemaal niet om het nat te gebruiken, maar ja dat is natuurlijk persoonlijk. Het is maar wat je fijn vind.

Ik gebruik 'm zelf altijd met een droge kwast. Op de verpakking staat dat je dan een mat effect krijgt, wat ik juist helemaal niet vind. Ook als je een droge kwast gebruikt is de bronzer nog super shimmery.
Wat natuurlijk een voordeel is als je ook niet van natte kwasten houd maar wel een glanzend product wil.


                                Hier boven kun je goed de prachtige shimmer's zien die erin zitten, very pretty (:




Hier heb ik even met mijn vinger over de poeder gewreven. Echt een pluspunt aan deze bronzer, de pigmentatie is echt geweldig!



 Hierboven zie je 'm geswatcht op mijn huid in daglicht.


En hier in de schaduw. Op deze foto zie je vooral goed de kleur van de bronzer.



Over het algemeen vind ik dit echt een super fijne en vooral ook erg mooie bronzer.
Ik zou hem zeker opnieuw kopen. Maar je kan er ook best lang mee doen.

De Terra Bronzing Powder is rond de 4,50 euro en bij alle HEMA fillilalen te koop waar ze ook make-up verkopen.

Hebben jullie hem ook & wat vind jij ervan?
Welke bronzer is jou favoriet?

Follow All Beauty for You

8 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit! Heb deze volgens mij ook wel eens gehad en er erg tevreden mee. Moet trouwens nog eens een bronzer halen, want heb er nu helemaal geen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie shimmery bronzer, de structuur doet mij aan die van MAC denken! Ik gebruik elke dag een bronzer, elke dag. :') NYX blush in de kleur Taupe is mijn favoriet, past perfecto bij mijn skin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great color and texture!:) kisses!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel goed uit!
    ik volg je trouwens vanaf nu via bloglovin, volg je me terug? x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er erg goed en mooi uit!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Ik ga m'n bronzer ook weer tevoorschijn toveren denk ik! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wau! ik vindhem echt prachtig :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects