Stel jou beauty vraag!


Ook al gebruik ik foundation en blush, ik zie er vaak wat grauw uit. Met welk product kan ik mijn gezicht laten stralen?

De oplossing voor jou: een highlighter, dat is een product dat direct helderheid en glans geeft. Highlighter kun je aanbrengen op je jukbeenderen, onder je wenkbrauwen, in je ooghoeken, op het cupidoboogje van je lip, de brug van je neus en/of je kin. Wanneer je highlighter aanbrengt op het bovenste gedeelte van je jukbeenderen creëer je direct een gezonde ‘glow’.

Ik heb stijl haar en als ik mijn haar krul, zakt het er binnen een uur al uit.

Heb je al eens geprobeerd je haar te krullen met behulp van een oud laken of t-shirt? Scheur een oud laken of shirt in reepjes en rol een lok van je haar rond het lapje stof. Knoop deze aan de bovenkant vast en doe dit met de rest van je haar. Ga zo slapen en je wordt wakker met mooie krullen. Vergeet niet je krullen te fixeren met een haarspray.

Succes! (:



Follow All Beauty for You

5 opmerkingen:

  1. THanks for your visit doll!


    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. handige vragen & goede antwoorden!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt goeie antwoorden gegeven! Dat van dat laken wist ik nog niet!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krul ook mijn haren, maar dan met spelden gewoon, slapen en eruit halen. Werkt echt amazing! Hierdoor heb ik wel de hele dag krullen en anders een flinke slag in mijn haar. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super handige antwoorden! Weer een nieuw weetje erbij :P

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects