Hot or Not? Heftige Make-up













Hot or Not?

Follow All Beauty for You

5 opmerkingen:

  1. Ik vind subtiele looks veel mooier dan heftig looks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het sowieso een HOT voor op foto's of voor in een tijdschrift of voor op de catwalk ofzo, maar ik zou het nooit dragen als ik naar buiten ging!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor een feestje is een heftige make-up perfect, maar niet voor elke dag of zo! Ik vind de 4e echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for your comment in my blog!

    Of course I would like to follow each other!
    Follow me and I will follow you back!

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I loved the 4th and the last picture :) I love eye make up, though I haven't ever put it on myself :P

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects