Vrijdag vragen, Stel jou vraag bij de reacties!


Ik ga in de vakantie veel zwemmen, hoe bescherm ik mijn haren tegen het chloor water?
Chloor is echt killing voor je haren, nagels en huid! Spoel je daarom na het zwemmen goed af in de douche met gewoon kraan water. En eventueel met een douche gel en was altijd je haren. Maar je kunt ook zorgen dat er niet veel chloor in je haren trekt! Smeer voordat je gaat zwemmen wat olie in je haar ( bijv. olijf, zonnenbloem enz.) Natuurlijk ziet je haar er dan vet uit.. maar dat hoeft niemand te weten. Iedereen denkt dat jij al een frisse duik in het zwembad hebt genomen ;)

Ik ben momenteel aan het klussen (voornamelijk verven) in mijn huis. Mijn nagels worden steeds vies door de verf, hoe kan ik ze beschermen zonder handschoenen aan te hoeven doen en mijn nagels af te knippen?
Verf is altijd vervelend om op je nagels te hebben. Het gaat er niet van af met nagellak remover, krabben heeft geen zin, en pulken heeft als gevolg dat je nagels breekt. En natuurlijk is het helemaal vervelend als je verf achter je nagels krijgt, dat is makkelijk te voorkomen door voor het verven met je nagels over een blokje zeep te krassen. De zeep zal achter je nagels blijven zitten en zorgt dat er geen druppeltje verf meer bij kan. Ook kan je het na afloop weer makkelijk weg wassen. 

Succes!

Follow All Beauty for You

1 opmerking:

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects