Random Foto's




















Hier zie je mijn konijnetje (: Ze houdt heel erg van lekker liggen, maar dit is wel heel lui haha
Vandaag wat random foto's voor jullie, dit is de eerste keer dat ik dit doe dus laat me weten wat jullie er van vinden!

Deze prachtige jurk zag ik in een etalage van een winkel hangen, ik moest er even een foto van maken want ik vind 'm zo mooi!

Heerlijk maskertje bij lush, van echte chocolade (a)

OPI schap bij ICI Paris, altijd leuk om te zien.

Mooi uitzicht in een winkel in antwerpen!

Snoepjes op de markt! (:


Nu Essie lakjes bij Etos!




Follow All Beauty for You

4 opmerkingen:

  1. Leuke foto's, vooral dat maskertje bij lush :) mmm
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful!!!!!1
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/2012/07/siempre-chic.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So nice pics!
    Love the 1st one! ;)
    xxx
    S

    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's, ben benieuwd naar dat chocolademasker

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects