Collage Of The Day #Summer

Hi Dames,
Ik wil jullie iets laten zien wat ik voortaan ga doen, namelijk collage's maken!
Eens in de zoveel dagen ga ik lekker creatief doen en ga ik een collage maken. De collage zal voornamelijk bestaan uit.. mode en make-up ofcourse! Het kan zijn dat er een thema aan verbonden is maar dat hoeft niet. Ik vind het heel leuk om te doen en heb er al een voor jullie gemaakt. Wat ook super leuk is dat als je geïnteresseerd zou zijn in een van de kledingstukken, ik de verkoop adressen en de prijs kan laten weten dus let me know! Ik hoop dat jullie het leuk vinden, enjoy! (:







Summer day's





Follow All Beauty for You

4 opmerkingen:

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects