NOTD: Snow Nail-art

Vandaag ligt er een dik pak sneeuw in Nederland. Daarom deze Nails of the Day: een Snow Nail-art!




Als eerste heb ik een witte lak over 2/3 van mijn nagel aangebracht met een sponsje. Vervolgens heb ik daarover een blauwe lak 'gesponsd' en die mooi laten overlopen door er meteen topcoat  over mijn nagels aan te brengen. Daaroverheen heb ik sneeuwballen (pink), en op mijn andere vingers sneeuwvlokken/kristallen gemaakt met een dun nail-art kwastje.


Wat vind jij van deze nail-art?


Follow All Beauty for You

7 opmerkingen:

  1. Deze is erg mooi zeg, ik vind nailart erg gaaf alleen heb ik er zelf niet echt het geduld voor hahah.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel erg mooi! Ik ben niet zo goed met nagels, maar eerlijk gezegd neem ik er ook niet veel tijd voor, haha.
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, superleuk!
    xoxo

    www.mindyourdream.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love this sweet idea, it looks so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, leuk gedaan zeg! Ziet er mooi uit. Liefs, Kim

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects