Krultang krullen vs. Stijltang krullen



Krullen zijn krullen, zou je zeggen?
Maar toch is er veel verschil te zien tussen echte krultang krullen en stijltang krullen. Kijk maar naar de volgende foto's. Wat vind jij mooier?

Krultang krullen











Stijltang krullen

http://plzcdn.com/ZillaIMG/4c5e36135c55f952dcd7d6540bbfc6c2.jpg

Creëer de perfecte krullenbol





























haren-krullen-met-stijltang







Mijn mening:

Persoonlijk vind ik de krullen met de stijltang mooier, ik heb zelf ook een Sleek & Curl stijltang van Remmington en ikzelf maak er ook altijd krullen mee. Ik vind dat je een veel natuurlijker effect krijgt. Met de krultang krijg je al snel zo'n 'permanente krul' effect. 

Wat vinden jullie? Krultang of Stijltang krullen?

Follow All Beauty for You

9 opmerkingen:

  1. Als ik dat zo zie dan vind ik de stijltang krullen ook mooier, ze zijn niet zo all over the place zeg maar haha. Ik heb t laatst eens geprobeerd met de stijltang die ik heb maar daar gaat het helaas niet mee :(!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat probleem heb ik in het begin ook gehad! Het is gewoon een kwestie van heel veel oefenen (niet meteen de eerste keer al een mooie volle bos krullen verwachten) en wat ook helpt: veel how-to filmpjes kijken op youtube!
      Succes ;)

      Verwijderen
  2. I like the ones with the flat iron better too, they look more natural and pretty!! So nice xx

    The Dainty Dolls House

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind stijltang mooier, ze zien er wat meer 'echt' uit. Ik wilde het ook bij mezelf doen, maar ik kan dat gewoon niet op een één of andere manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zeg stijltang krullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De stijltang krullen lijken natuurlijker! ;)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de krullen van Lauren Conrad adembenemend mooi! Je hebt echt een leuke blog, ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb al krullen van mezelf maar wil ook zulke krullen

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects