Review Lycogel Breatheble Camouflage



Vandaag laat ik jullie een product zien waar ik echt helemaal fan van ben! Namelijk de Breathable Camouflage van Lycogel. Dit is een speciale foundation die (tot tegenstelling met veel foundations tegenwoordig) je huid laat ademen. De foundation is vooral geschikt voor mensen met acne of die onder behandeling zijn met hun huid (denk aan laser-behandelingen, acne peeling, litteken behandelingen enz.) , maar omdat het zo goed is voor je huid is het voor iedereen te gebruiken.

Lycogel is in eerste instantie ontwikkeld door cosmetische chirurgen voor mensen die huid behandelingen hebben gehad of onder behandeling zijn. Het is gemaakt met het idee om de roodheid te camoufleren en er toch voor te zorgen dat de huid kan ademen en zo ook beter kan herstellen. Hierboven zie je de functie's die Lycogel biedt. (Heel leuk.. de camouflage kan tot 90 minuten tegen water, erg handig voor de zomer of voor regenachtige winterdagen!)








Hieronder zie je enkele voorbeelden wat Lycogel doet voor mensen die onder behandeling zijn:








Breatheble Camouflage op mijn huid:

Zonder














Met



 Ik vind het resultaat echt geweldig! Ik ga nooit meer een ander product kopen. De dekking is amazing en het is ook nog eens goed voor mijn huid. Zeker omdat ik nog wel eens last heb van puistjes.

De kleuren:




Dit zijn de kleuren van de camouflage. Ikzelf heb de kleur Creme nodig voor mijn huid. 



Dit zijn de kleuren van de concealer.

Swatches:

Dit zijn de swatches van de kleuren die de meeste mensen hebben.




Kleur: Caramel






Kleur: Beige







Kleur: Honey





 De prijs van de Breatheble Camouflage is 59,00 euro (50 ml), de concealer kost 39,95 euro (6 ml).
Niet niks natuurlijk, maar bedenk eens hoeveel geld je uitgeeft aan de foundation's van de dure merken  (terwijl die ook nog eens slecht zijn voor je huid..) Je kunt dan beter investeren in een goed product.
De producten van Lycogel zijn te koop via de Huidtherapiewinkel.nl
Weet je het nog niet zeker, wil je nog niet meteen zoveel geld uitgeven of weet je niet welke kleur je moet nemen?
Huidtherapiewinkel.nl verkoopt een proef sample setje (8,95 euro), zodat je het product kan leren kennen en de juiste kleur kan kiezen voordat je de full size koopt.

Producten in deze review zijn opgestuurd door een bedrijf, lees a.u.b even mijn disclaimer
Follow All Beauty for You

8 opmerkingen:

  1. Wauw als hij echt doet wat de plaatjes laten zien dan is het wel super goed! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really like the sound and look of this concealer, it seems to do wonders for skin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een verschil! wel jammer dat er zo'n smak geld voor neer moet leggen, maarja goed product :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er geweldig uit! Toch zou ik het door de prijs zelf niet kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwie, ik zou ook geen ander product meer gebruiken! Wat een resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind dat de lycogel niet dekt en droog aanvoelt en dan de kleuren niet mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel zorgverzekeraars dekken de kosten van de camouflagecrème als je een verwijzing van de huisarts hebt (bijvoorbeeld voor acne). Als je alles goed regelt kun je het dus gratis krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects