Primark voorjaarscollectie 2013

1e outfit: Jacket €25 / T-shirt €8 / Jeans €15 / Hakken €15 / Bumbag €7  2e outfit: Jasje €15 / T-shirt €5 / Short €11 / High tops €20  3e outfit: Galaxy top €14 / Short €9 / Ketting €5

Als er een winkel is waar wij, girls, allemaal van houden dan is het wel... Primark!
En nu komt onze geliefde winkel met een gloednieuwe voorjaarscollectie voor dit jaar. Kijk mee!

primark voorjaar



primark voorjaar




Shirt €10 - Tie dye short €13 - Armband studs €3 - Sneakers €20 - Jacket met franjes €29

Dip dye studs jumper €14 - Leopard cap €5 - Neon spikes ketting €5 - Denim rugzak €10
1e : Jasje €15 / Jurkje €21
2e : Gilet €15 / T-shirt €8 / Broek €17 / Sandalen €15
3e : Denim blouse €13 / Short €13 / Pet €5

1e : Jurkje €27 / Sokken €2 / Schoenen €18 / Tasje €5
2e : Jacket €29 / Top €13 / Rokje €13 / Schoenen €15 / Ketting €5
3e : Jurkje €21 / Trainers €8



Follow All Beauty for You

6 opmerkingen:

  1. leuk! er komt binnenkort een orimark hier in nijmegen (yeee!), dus dan ga ik meteen even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah ik was een aantal dagen geleden al bij de primark, maar ik kan niet wachten op de voorjaarscollectie :D Zitten hele leuke en summery kledingstukken bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die perzik kleurige jurkjes zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Primark heeft altijd zoveel leuke dingen, waaah. Ik zie nu al allemaal dingen die ik wil kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects