DIY Thuis Spa!



Waarom veel geld betalen voor een spa als je het ook heel gemakkelijk thuis kan doen? Lees hier hoe!

1. Haar

  • Doe wat arganolie of een andere voedende olie in je haar
  • Als je het iets minder vet wilt is een haar masker ook prima!
  • Laat het intrekken terwijl je andere dingen gaat doen
  • Spoel het uiteindelijk uit met een dubbele shampoo beurt, je wil niet een vettig hoofd behouden ;) 

2. Gezicht

  • Vul een kom/ (was)bak met heet of gekookt water en ga er met je hoofd boven hangen met een handdoek boven je hoofd. Door te stomen gaan je poriën open staan.
  • Geef je gezicht een scrub beurt. Dit kan met een scrub uit de winkel die speciaal geschikt is voor het gezicht, maar je kan ook zelf een scrub maken met suiker.
  • Smeer daarna een masker op je gezicht die bij jou huid past.

3.  Lichaam

  • Ga in bad zitten en laat je huid weken, giet af en toe een kommetje koud water over je lichaam. Dit stimuleert de bloedcirculatie.
  • Heb je geen bad? Neem dan een wisseldouche.
  • Was je huid eventueel in met een douchegel
  • Scrub je lichaam met een scrub speciaal voor het lichaam.
  • Smeer daarna je huid in met een voedende bodylotion of een olie

4. Handen en voeten

  • Scrub je voeten en haal eventueel eelt weg meet een pruimsteen of een speciale vijl.
  • Spoel je voeten vervolgens af en smeer ze in met een voetcrème of olie
  • Scrub ook je handen en smeer ze in met een handcrème of olie .
  • Doe een manicure; vijlen, nagelriemen terug duwen, nagels lakken


Zo makkelijk is het om thuis je eigen spa te hebben! Vergeet niet om te ontspannen  dat ik misschien wel het belangrijkste ;) Wedden dat je hierna er weer helemaal tegen aan kunt.

Doe jij thuis ook wel eens een spa-dagje?



Follow All Beauty for You

5 opmerkingen:

  1. Leuk, dit doe ik ook wel eens, at home spa experience :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk! Ik moet dit eens doen :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik tijd heb, doe ik ook vaak zo een spa dagje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk, ik ga dit echt eens uitproberen! een beetje me-time kan nooit kwaad ;)

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects