Its my b'day! + mededeling





Vandaag is het zover, ik word 15 jaar! (:
Helaas heb ik vandaag een lange dag school waardoor ik het niet vandaag kan vieren, daarom vier ik het zondag voor familie en vrienden (:




























Bij deze wil ik jullie mijn excuses aanbieden omdat ik de laatste tijd zo weinig artikelen online heb gezet.
Pechvogel als ik ben heb ik een zware kneuzing aan mijn hand opgelopen (rechterhand) waardoor ik niet kon schrijven, laat staan typen..
En ja hoor het is weer bijna zo ver... de proefwerk week. Leren,leren, leren aankomende weken. Het komt allemaal ineens nu, helaas heb ik daardoor niet zoveel tijd voor mijn site. Daarom zullen er de komende tijd wat minder artikelen online komen, en qua reacties zal ik wat stiller zijn. Nogmaals sorry hiervoor, maar ik zal mijn best doen nog zo veel mogelijk actief te zijn!
Ik hoop dat jullie het snappen ;)

Liefs!


Follow All Beauty for You

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Wat ontzettend toevallig, Lynn is vandaag ook jarig en ook 15 geworden!
    Liefs, Fije (en Lynn)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maak er toch maar een mooie dag van! (: Heel veel succes met leren!

    BeantwoordenVerwijderen

 
All Beauty for You © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects